7 de set. 2014

OUS DE REIG I TROMPETES DE LA MORT

Aquesta setmana ja vaig estrenar la temporada de bolets!! Va ser per la zona de Maçanet de Cabrenys i guiats per un company de feina que es té ben estudiada la zona :). El resultat va ser un parell de cistells petits gairebé plens de trompetes de la mort i uns quants ous de reig.

Així que dos dels meus àpats de la setmana han estat formats per aquests bolets: dels ous de reig en vaig fer un carpaccio, i de les trompetes un bon remenat... boníssim!!

CARPACCIO D'OU DE REIG


INGREDIENTS:

    - 1 ou de reig ben rentat
    - Oli d'oliva verge extra, vinagre balsàmic, sal i pebre.

Tallem a làmines ben fines l'ou de reig, si pot ser amb una màquina millor. El repartim pel plat ben escampat i l'amanim amb un  bon raig d'oli d'oliva, unes gotes de vinagre i ho salpebrem. 

Ho deixem reposar a la nevera una estona i ja ho podreu degustar!


REMENAT DE TROMPETES DE LA MORT


INGREDIENTS:

    - Un bon grapat de trompetes de la mort
    - 2 ous
    - Oli d'oliva i sal

Col·loquem un raig d'oli a la paella i hi posem a fer les trompetes (ben rentades). S'ha de  deixar que treguin tota l'aigua que tenen (que serà negre) i un cop s'ha evaporat tota l'aigua, les saltegem un moment en el mateix oli de la paella. Tot seguit i tirem els dos ous, ho salem, i remenen sense parar per formar el remenat.

Boníssim!!

4 comentaris:

  1. Jo també publico avui un carpaccio d'ous de reig! quina casualitat, oi? Llàstima qu de trompetes de la mort no m'han arribat! jejejeje Un petó Anna!

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, ho he vist!! Amb una pinta espectacular!! :) Sort que tot just comencem amb els bolets i ja tindrem oportunitat de provar més coses!!!

      Elimina
  2. Quin luxe poder menjar aquests bolets recent collits! en carpaccio m'encanten, es manté tot el sabor i en remenat també, un plat senzill i boníssim! Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si! Amb ganes de tornar-hi i acabar amb el cistell ben ple ;)

      Elimina