17 de jul. 2013

PASTÍS DE SALMÓ I TONYINA

Quin pastís tan deliciós!!!! Tenia la recepta des de fa molt de temps (diria que fa anys i tot potser...) i no em decidia mai a fer-la però l'altre dia tenia ganes d'un pastís d'aquests freds i tenia els ingredients a la nevera, així que em vaig decidir a fer-lo. La recepta la vaig aconseguir d'una amiga després d'anar a casa seva a sopar i de menjar-lo com a entrant.


INGREDIENTS:

    - 3 llaunes de tonyina
    - 100g de salmó fumat
    - 3-4 ous
    - 100ml de nata líquida
    - 2 cullerades de tomata "Solís"
    - sal i pebre

Posem el forn a escalfar a 180ºC. 
En un bol es barregen tots els ingredients i es trituren que quedi una barreja homogènia. S'aboca en un motlle (en aquest cas era d'una 20cm) prèviament untat amb mantega (o amb paper de cuina) i es cou al bany Maria durant 30-45 minuts aproximadament (depèn molt del forn). Es comprova que estigui cuit amb un escuradents. 
Es deixa refredar i ja estarà llest per menjar! Us haig de dir que d'un dia per l'altre encara és més bo. 

2 comentaris:

  1. Quina recepta tant genial!! Fa temps que tinc en ment fer un pastís fred de salmó i aquest, que a més també porta tonyina, em sembla que serà el que faré! Ha d'estar molt i molt bo!!

    Acabo de descobrir-te i m'agrada molt el teu blog!! Així que ja tens una nova seguidora, que no em vull perdre res! ;)

    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! M'alegro molt que t'agradi el meu blog! :) Ja m'explicaràs si el proves què tal el trobes, a mi em va encantar!!!
      Ptons!!

      Elimina