4 de des. 2012

TIMBAL DE CARBASSA I CAMAGROCS

El diumenge vam anar a buscar bolets, i vam tornar a casa amb un bon grapat de camagrocs. I a la tarda, remenant entre blogs, vaig trobar aquest magnífic timbal de carbassa  amb camagrocs del blog elcafedenit.blogspot.com.es. Només veure la imatge vaig tenir clar que volia fer aquesta recepta! El resultat va ser boníssim!!



INGREDIENTS:

    - Carbassa
    - Camagrocs
    - 1 ceba petita
    - Cansalada
    - Oli d'oliva i sal

Tallem la ceba ben trossejada i l'enrossim en una paella amb un raig d'oli calent. Mentrestant, tallem la cansalada a talls finets i la carbassa a daus, i ho afegim un cop la ceba ja hagi agafat una mica de color. Ho salem, ho tapem i ho deixem coure, sense deixar de remenar de tant en tant. 
En una paella a part, courem els camagrocs amb una mica d'oli, deixant que primer perdin tota l'aigua i després els saltegem una mica. Ho reservem (jo els deixo reposar sobre un paper de cuina perquè perdin una mica d'oli), i uns 5 minuts abans de tenir llesta la carbassa ho afegim i ho barregem tot. Aproximadament, jo ho vaig tenir al foc (la carbassa) de 15 a 20 minuts, segons el punt que us agradi de cuit. 
Ho deixem reposar una mica i ja estarà llest per menjar i disfrutar!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada