11 de nov. 2012

PASTA DE FULL AMB FRUITES

Aquesta pasta de full amb fruites és de les ràpides. Per fer-la més elaborada s'hauria de fer una crema pastissera i un almívar per cobrir la fruita, però això ja serà a la pròxima i més de cares a l'estiu, ja que hi ha més diversitat de fruites i dóna més joc en els colors!


INGREDIENTS:
    - 1 làmina de pasta de full
    - 1 natilla
    - Fruita 
    - 1 ou
Estendrem la massa de full sobre la safata del forn. Amb un ganivet marcarem un rectangle a tot l'entorn de la massa, amb un gruix d'1cm aproximadament, i després el col·locarem sobre la base de pasta de full, com si fos un marc. Amb l'ou, pintarem tot el marc, els costats de la pasta de full, i omplirem la base amb cigrons per evitar que pugi al coure's la massa (només han de pujar els costats). Amb el forn prèviament escalfat a 180ºC, posarem a coure la massa de full durant 10-15 minuts aproximadament.
Deixarem refredar la pasta de full, i després escamparem la natilla per tota la base. Finalment, només queda col·locar la fruita escollida per sobre de la natilla i ja estarà llest per menjar!
En aquest cas no vaig fer almívar perquè just ho vaig preparar abans de dinar, però normalment si que s'ha de pintar amb almívar per evitar que es deteriori la fruita.



4 comentaris:

  1. M'agrada molt aquesta coca de pasta de full. Sembla fàcil i ràpida de fer i té una pinta boníssima.
    Petons
    Conxita

    ResponElimina
  2. Amb aquestes coques tens l¡èxit assegurat!!! t'ha quedat perfecta!!! la pasta de full ens dona molt de joc a la cuina!!! Bona setmana! ah! gràcies per seguir-me... ara ho faig jo!!!

    ResponElimina
  3. A mi m'agrada molt fer coques d'aquest estil :) A tothom li agraden i són sempre un èxit :)
    Però mira si sóc complicada que no se m'havia passat pel cap fer servir natilles XD El pròxim dia ho provaré ^^

    Petons :D

    ResponElimina